Marketing & Communicatie van de Seniorenbus onder de loep

Deze weken wordt 6.000 uur marketing & communicatie talent geïnvesteerd in de Bossche gemeenschap. Hiervoor hebben Avans Academie Associate degrees (AAAd) van Avans Hogeschool en Goede Doelen ’s-Hertogenbosch de handen ineen geslagen.

Vanaf dinsdag 20 april tot vrijdag 4 juni zullen 213 studenten van de opleidingen Marketing & Communicatie van AAAd gaan samenwerken met 26 lokale goededoelenorganisaties variërend van de Bossche Reddingsbrigade tot Jazz in Duketown, MiNC Den Bosch, Museum Slager, Vincentiusvereniging en ook de Seniorenbus.

Lees meer over injectie

SeniorenBus maakt gebruik van cookies

 

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen.
SeniorenBus maakt alleen gebruik van technische cookies, deze cookies dienen alleen om de werking van te site te garanderen. Verder worden er geen cookies geplaatst.
Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig.
Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, en over uw rechten op dit punt, lees dan ons privacy policy om meer te leren over onze cookies.